Bilety festiwal


Czytasz posty znalezione dla sw: Bilety festiwal





Temat: Koncerty w Grecji latem!-programy
festiwal Synch
Od 6 do 8 lipca w Atenach (dziedziniec Muzeum Benakisa)i w Lavrio pod Atenami
(niedaleko Sunio)(w parku technologiczno-kulturalnym) odbywa się znany od kilku
lat festiwal muzyki elektronicznej Synch Festival.Bilety po 40-45 euro za jeden
dzień, 80 euro za trzy dni.
6 lipca-Ateny- m.in.sława greckiej muzyki elektronicznej Konstandinos Vita
7-8 lipca- m.in.Mikael Delta(znany grecki artysta),,Mouse on Mars,The
Chap,Afrika Bambaatoa
Festiwalowi towarzyszą pokazy eksperymentalnych filmów,warsztaty muzyki electro
itp.
Ciekawa propozycja dla miłośników tego gatunku.
Pozdrawiam! Tomek Przeczytaj wicej wiadomoci



Temat: Sukces FeMEV
Bilety??? Chcecie zrobic z tego komercyjny syf, idziecie jak kazdy, najprostsza
droga do najlatwiejszych pieniedzy, jesli beda bilety to mam nadzieje, ze
wszystko sie rozsypie i juz nie bedziecie mogli sie szczycic dobrym festiwalem,
chociaz fanem jestem wielkim tego festiwalu. Bilety zepsuja zabawe Przeczytaj wicej wiadomoci



Temat: Zajawiamy smaczne koncerty II
Różne
"Reggae na lodzie", Tychy, 25.02
"Pierwszy raz w Tychach będzie można zobaczyć a przede wszystkim usłyszeć tyle
gwiazd polskiej sceny reggae w jednym miejscu!

Wystąpią:

Paprika Korps
Jamal
Vavamuffin
Koniec Świata
Duberman
Ras Szamra (ex Dodgers)
Tabu
Eastwest Rockers SS

Bilety:

- dostępne od 4 lutego w kasie kina Andromeda (pl. Baczyńskiego 2, Tychy) ,
pubie Scrubs (ul. Borowa 138, Tychy) oraz w Sklepie Muzycznym Alf (ul. 3 Maja,
Katowice).

- w przedsprzedaży w cenie 30 złotych, w dniu festiwalu bilety dostępne w cenie
35 złotych.

- istnieje możliwość internetowej rezerwacji biletów pisząc na adres
grzywus@andromeda.tychy.pl W zgłoszeniu prosimy o podanie imienia, nazwiska oraz
miesce zamieszkania prosimy o rezerwację jednego biletu na e-mail. Bilety będzie
można odebrać w kasie kina w dniu festiwalu po okazaniu dokumentu ze zdjęciem w
cenie 30 złotych.

Uwaga! Ilość biletów ograniczona! Prosimy o wcześniejszy zakup lub rezerwację."

koncerty KSU:
16.02 - Częstochowa
17.02 - Chorzów
18.02 - Mysłowice
19.02 - Bielsko Biała
23.02 - Gorlice
24.02 - New Sącz
25.02 - Bochnia
26.02 - Gliwice


Trasa The Chainsaw i Totem:


CHAINSAW + TOTEM

05/03/2006 (niedziela) Bydgoszcz / Monarchia
06/03/2006 (poniedziałek) Łódź / Dekompresja
07/03/2006 (wtorek) Warszawa / Progresja
08/03/2006 (środa) Rzeszów/ Rejs
09/03/2006 (czwartek) Kraków / Loch Ness
10/03/2006 (piątek) Katowice / Gugalander
11/03/2006 (sobota) Wrocław / Rocker
12/03/2006 (niedziela) Toruń / Bunkier

Bilety - 13/16 zł.

W każdym mieście lokalny support.

Sepultura i In Flames, 18.04 W-wa

Metalmania 06' 4.03, Katowice: herion, Moonspell, Nevermore, UDO, Soilwork,
Painmuseum, Acid Drinkers, Hunter...

Hall of metal festival: Wrocław, 28.04: SODOM, Assasin, Holy Moses, Arkain,
Turbo, The No-Mads, Sapros i inni.








Przeczytaj wicej wiadomoci



Temat: Wygraj bilety na Ramada Festival !!!
Wygraj bilety na Ramada Festival !!!
Bilety do wygrania na wSwieciu.pl Przeczytaj wicej wiadomoci



Temat: Po prostu zrobią kabaret. Już od środy
Po prostu zrobią kabaret. Już od środy
To nieprawda, że tegoroczny zielonogórski Festiwal Kabaretu zaczyna
się w środę 5 grudnia! Zaczął się już w pewien listopadowy
poniedziałek tragikomedią pt.: "Bilety na kabarety są, ale ich nie
ma."
Wiem, bo brałem w tym numerze udział jako Naiwny Fan Kabaretów.

Osoby dramatu: Naiwny Fan Kabaretów oraz inni Naiwni Fani Kabaretów.
Miejsce dramatu: Monte Verde, sklep muzyczny Muz-Art.

A było to tak: napaliłem się ogromnie na program sobotni. Wiadomo -
sprawdzone kabarertowe ekipy, premierowe programy. Słowem (dwoma
słowami): kabaretowa uczta...
Ochoczo zasięgnąłem informacji ze strony internetowej Festiwalu:
bilety do kupienia tylko w Muz-Artcie + zamówienia przez Internet.
Nie ma żadnych wcześniejszych rezerwacji, żadne komitety kolejkowe
uznawane nie będą. Początek sprzedaży: listopadowy poniedziałek,
godz.: 12.00. Upewniłem się jeszcze osobiście w Muz-Artcie: tak,
prawda to święta - nie ma żadnych komietów kolejkowych ani
wcześniejszych zapisów, przyjdź Pan w poniedziałek o 12.00 do
sklepu - wtedy zaczniem sprzedawać bilety.
Myślę sobie - no to fajno, bilety mam w kieszeni, bo mi bardzo
zależy i się poświęcę. Jako, że wirtualne metody to rzecz niepewna
wziąłem cenny dzień urlopu i o wpół do dwunastej stawiłem się pod
jedynym punktem dystrybucji cennych kuponów. Ogonek już stał. Weż
Pan ze sklepu numerek. Wziąłem. Mój numer: 53. Po dwunastej pierwsi
szczęśliwcy zaczęli wchodzić do sklepu. Biletów na sobotę starczyło
dla ok. 20 zawodników. Szybki telefon do przyjaciela: zamawiaj
kochany bileciory via Internet. Zamówił, ale zwrotny e-mail był
okrutny: za późno kochany, za późno...

Epilog:
Kupiłem bilety na środę, bo też pewnie będzie śmiesznie i na
najwyższym kabaretowym poziomie.
Potem jeszcze jakiś konik wodził mnie za nos na forum "Gazety"
oferując bilety na sobotni program za ponad stówę od sztuki. Aż tak
wyposzczony kabaretowo jednak nie jestem.

Powiem Wam tedy, drodzy Organizatorzy Festiwalu co mi leZy na
wątrobie: WKURZA MNIE, ŻE STRACIŁEM DZIEŃ URLOPU NA WYSTAWANIE ZA
BILETAMI, KTÓRE I TAK MOżNA TERAZ KUPIĆ BEZ ŻADNYCH SPECJALNYCH
ZABIEGÓW! W PRZYSZŁYM ROKU POWIEDZCIE OD RAZU, ŻE TO FESTIWAL DLA
RODZIN I ZNAJOMYCH WASZYCH LICZNYCH SPONSORÓW.
I NIE WÓDŹCIE ZA NOS TAKICH NAIWNYCH GOŚCI JAK JA!

No to trochę mi ulżyło...

Przeczytaj wicej wiadomoci



Temat: "Task" czy "Negatyw" prosze mi doradzic ?
Jak to były cegiełki jak musiałam z koleżankami płacić za bilety. Festiwal
bardzo fajowy :> Przeczytaj wicej wiadomoci



Temat: Sopot Festival 2008, czy Sopot Festival 1988?
POSIADAM DO SPRZEDANIA BILETY NA 1 I 2 DZIEŃ SOPOT FESTIVAL. BILETY SĄ NA MIEJSCA W SEKTORACH D, F i L. Tel. 600-515-525 Przeczytaj wicej wiadomoci



Temat: Factory 2, reż. Krystian Lupa
Factory 2, reż. Krystian Lupa
Factory 2, reż. Krystian Lupa
Narodowy Stary Teatr, im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie
07.09.2009, godz. 17:00

organizator i bilety: Festiwal Dialogu Czterech Kultur
czas trwania przedstawienia: 7h45, godzinna przerwa

Factory 2 – zbiorowa fantazja inspirowana twórczością Andy'ego Warhola.

Spektakl jest ahistoryczną, zbudowaną na zasadzie improwizacji fantazją na
temat osoby Andy'ego Warhola, jego Srebrnej Fabryki oraz ludzi, którzy się
przez nią przewijali i współtworzyli jej mit. Dotyczy to zarówno
przedstawionych wydarzeń, jak i scenicznych postaci, będących wariacjami na
temat rzeczywistych, utrwalonych w legendzie bywalców Fabryki. Punktem wyjścia
projektu była nie tylko biografia artysty, ale także to, co dotyczy kultury
lat sześćdziesiątych, której symbolem jest Warhol i co – zdaniem Krystiana
Lupy – znajduje echo we współczesnej kulturze. W centrum poszukiwań znalazła
się grupa Warhola, rodzaj sekty z centralną postacią autystycznego i
wampirycznego guru.

Srebrna Fabryka – miejsce, w którym realność płynnie przenikała się ze sztuką,
plan filmowy z atelier, życie towarzyskie z performensem – stwarzała możliwość
pokazania tej grupy nie tylko w tyglu życiowym, ale też twórczym. Pozwalała na
ujawnienie kondycji improwizacyjnej człowieka, jej naturalnych źródeł, które
Warhol wykorzystał w eksperymentach filmowych.
W Srebrnej Fabryce każdy uważał, że jest artystą; nie był jeszcze aktorem, ale
już był gwiazdą.
„Kocham właśnie takich ludzi jak Freddie, niedobitki triumfującego
show-biznesu, odrzucone na przesłuchaniach kwalifikacyjnych w różnych
częściach miasta. Nie potrafią grać, a gdy coś robią, robią to świetnie.
Posiadają cechy gwiazd, ale bez gwiazdorskiego ego – nie umieją się do niczego
zmuszać. Są zbyt utalentowani by wieść «normalne życie», lecz także zbyt pewni
siebie, by kiedykolwiek zostać prawdziwymi zawodowcami.” – mówił o swoich
gwiazdach Warhol i przydzielał role tak, by wywołać „psychodramę osobowości”.
„Film, którego nie zdążył nakręcić Warhol”, był wyjściową metaforą procesu
uruchamianego przez reżysera i aktorów, kierunkiem poszukiwań, których stałym
partnerem miała być rejestrująca wszystko kamera.

• scenariusz, reżyseria i scenografia: Krystian Lupa
• kostiumy: Piotr Skiba

• współpraca dramaturgiczna: Iga Gańczarczyk, Magda Stojowska
• opracowanie muzyczne: Mieczysław Mejza

• opracowanie materiałów filmowych: Łukasz Banach
• występują: Iwona Bielska, Bogdan Brzyski, Iwona Budner, Joanna Drozda,
Małgorzata Hajewska-Krzysztofik, Zbigniew W. Kaleta, Urszula Kiebzak, Sandra
Korzeniak, Adam Nawojczyk, Marta Ojrzyńska, Piotrek Polak, Piotr Skiba,
Katarzyna Warnke, Tomasz Wygoda, Małgorzata Zawadzka, Krzysztof Zawadzki oraz
Szymon Kaczmarek (WRD PWST), Łukasz Hołuj/Rafał Libner

Krystian Lupa – (ur. 1943) reżyser teatralny, scenograf, pisarz. W roku 1969
ukończył ASP w Krakowie, a w 1978 roku reżyserię w krakowskiej PWST. Zasłynął
interpretacjami literatury rosyjskiej (Fiodor Dostojewski, Michaił Bułhakow) i
austriackiej (Thomas Bernhard, Robert Musil, Hermann Broch). Twórca wielu
wybitnych spektakli teatralnych. Laureat prestiżowej Europejskiej Nagrody
Teatralnej (2009). Jego ostatnim przedstawieniem jest Tryptyk. Marylin
zrealizowany w Teatrze Dramatycznym w Warszawie.

więcej na www.4kultury.pl
Przeczytaj wicej wiadomoci



Temat: Cracow Screen Festival 2008
I ćonk dalszy komentarzy:
"04.05.08, 16:08
Drugi Dzień Festiwalu - DDF
Moje odczucia po wczorajszym dniu :) 1) frekwencja nie za bardzo..
szczególnie na wczesniejsze godziny - momentami wstyd heh 2)
organizatorzy momentami nie trzymali się godzin - Underworld mial
zacząć o 23:30 - a o 23:20/22 już zaczał -niby nic... a jednak
trochę się traci... :/ no i gorsze miejsca 3) koło sceny na placu
poza Red BUllem nic więcej.. nie chodzi oczywiście o to by na
koncercie "najeść się i napić" - alae nawet mineralnej albo soku -
wyglądało to kiepsko. 4) na Underworld ochrona biegała jak dzika
i "zdejmowała" tych co robili zdjęcia lub filmowali telefonami
komórkowymi - to nie było za miłe, bo cały czas wbiegał któryś z
ochroniarzy tym samym cię trącał.. a z tego co widzialam, to takich
filmujących usuwali z koncertu.. 5) cena biletów nawet ok ale trochę
śmieszne było bieganie między jedną, a drugą sceną na zmianę. 6)
Gwiazdy :) dały radę.. Smolik świetny, CirKus ciekawy, Underworld
nie do pobicia :] Idea festiwalu zacna :) tylko trzeba nieco
popracować nad wykończeniem i wcześniejszą promocją, bo jeśli ktoś
się decyduje na koncert podczas długiego weekendu musi akcje
promującą przeprowadzić znacznie wcześniej i znacznie głośniej, by
Ci co wyjechali do Zakpanego mogli rozważyć, czy aby na pewno nie
lepiej pójść na koncert ;)
05.05.08, 01:43
sekator
a ja sie zbuntowalem i biletów nie kpilem. interesowal mnie koncert
Underworld, a niekoniecznie cały dzień. stalem poza ogrodzeniem i
momentami miałem wrażenie, że na zewnątrz jest więcej ludzi niż w
środku. poza tym, że sceny nie widzialem to koncert ne żywo
słyszałem. dlaczego nikt nie pomyślał żeby wypuścic bilety na
konkretnych wykonawców????????
05.05.08, 11:04
zawstydzona
A mnie jest wstyd, że w Moim Mieście taka kupa i to za kasę z Mojego
Miasta...Idea festiwalu, bilety zamiast wolnych wejść, ochrona i
bezpieczeństwo...(choć jak trzeci raz wchodziłam za Szczepański to
wymieniliśmy z ochroniarzem miłe uśmiechy i do plecaka nawet nie
chciał zajżec...)-wszystko OK a jednak nie OK. Chciałabym poznać
osoby , które KUPIŁY za prawdziwe pieniądze wejściówki ( na pewno
zapamiętam imiona i nazwiska, a być może i adresy). Mam nadzieję,że
to był jednorazowy kaprys organizatorów i nauczka dla innych miast.
PS. Liczenie uczestników odbywało się przy urzyciu liczydła czy
czytników do sprawdzania biletów. Nie bez powodu pytam, bo w
pierwszyn dniu to zczytywali przy wejściu i wyjściu, a potem tylko
przy wejściu...takim to sposobem faktycznie mogło być nas tysiące
zamiast dziesiątek
05.05.08, 11:17
maxx
Chyba tutaj co niektórzy robią sobie jaja. Absolutnie zgadzam się,
że ceny wejściówek miały się nijak do oferty festiwalu. Jednak
domaganie się żeby festiwal był darmowy to jakiś absurd. Rozpieściły
co niektórych inwazje mocy, sylwestry, wianki i inne szmiry, więc
jak trzeba zapłacić przy wejściu to od razu zaczyna się płacz.
Miasto nie jest jedynym finansującym festiwal, dołożony chyba tylko
około 30% kosztów do tej imprezy, więc nie może to być argument, że
należy się nam za darmo. Pokażcie mi inną imprezę na której np.
Underworld gra za darmo.
05.05.08, 12:09
vip
Jestem ZA PŁATNYMI wejściówkami na DOBRE imprezy. Wianki szanuje, w
Sylwestrach nie uczestnicze, "biesiadnych maryl" nie znoszę ALE
szanuje tych dla , których są ważne i którzy na te właśnie imprezy
czekają. Uważam, że kształtujeny gusty innych (my,wy, organizatorzy,
pomysłodawcy...). CSF oceniam jak próbę przed festiwalem (na próbach
najczęściej nie ma publiczności, są przestoje). Biorę poprawkę na
pogodę i inne okoliczności, ale wybaczcie, na tym festiwalu
wystąpiło18 zespołów!!! I moja ocena: młode zaspoły- OK gdzieś muszą
zaczynać i lepiej żeby w dobrym towarzystwie Wilki-facet który stał
za mną powiedział: "odrobiona pańszczyzna" i zgadzam się z Nim
Juliette & The Licks-dobra muzyka i pokaz aerobiku- niech sie
nazywa: życie to rock&roll Pudelsi-stać ich na więcej, choć starali
się Smolik-taki sobie Mattafix-chyba najlepszy Brian Ferry - nie
pomoże błyszczący garnitur...trąci Gąsowskim i prywatkami Słowem:
jaka publiczność taki koncert. Publiczność stojąca to i artyści
niechętni do zabawy.A jak nie ma publicznośi...A dlaczego nie ma
publiczności? A może w drodze z placu na plac zgubili się...Ale kto,
ci z wejściówkami VIP... W przyszłym roku jestem na NIE." Przeczytaj wicej wiadomoci



Temat: Festiwal w Sopocie (krotkie przemyslenia :-)
Festiwal w Sopocie (krotkie przemyslenia :-)

Dzien dobry Wszystkim,

Bylem na drugim dniu Festiwalu w Sopocie. Wybralem sie tam
ze wzgledu na wystep Patricii Kaas, ktorej goracym wielbicielem
jestem od kilku lat.

Juz przed festiwalem zwrocilem uwage na kiepski marketing TV,
ktora chyba chciala wszystkim pokazac, ze slusznie czyni konczac
organizowanie tego przedsiewziecia i wrecz obawiala sie powiedziec
cos pozytywnego na jego temat (chyba uznajac, ze byloby to na korzysc
TVN).
Wypowiedzi pana Sierockiego pelne byly ubolewania na problemy
finansowe i tlumaczen, ze dlatego nie mogl zaprosic nikogo lepszego,
w domysle - zaproszeni piosenkarze sa kiepscy a festiwal bedzie do
niczego.
Inne media mialy ton podobnie krytyczny, co w sumie mnie nie dziwilo,
gdyz krytykowanie TVP jest latwe i modne.
Nie widzialem zadnego wysilku, by przedstawic przed koncertem
szerzej Patricie, zaprezentowac wieksza ilosc Jej piosenek
(w radiach In-grid i Kate Ryan sa obecne w wielkich ilosciach,
Patricia w stopniu minimalnym).

Kolejna sprawa - bilety.
Festiwal najwyrazniej ma sluzyc grupce przyslowiowych "znajomych
krolika". Kupno miejsc w 6 najlepszych sektorach bylp niemozliwe:
nie udalo sie to ani w serwisie e-bilet ani w organizujacej
sopot agencji BART.
Dowiedzialem sie potem, ze te bilety byly rozprowadzane kanalami
wewnetrznymi i kosztowaly ledwie 160 zl (wobec 120 zl najlepszych
miejsc dostepnych publicznie).
Dodam, ze aby zobaczyc Patricie z bliska chetnie zaplacilbym
kilkakrotnie wiecej (ale "uczciwa" droga, kupujac bilet rozpowszechniany
w normany sposob).


Rozumiem, ze mozna jeden najlepszy sektor rezerwowac dla VIPow
(prezydenci, ministrowie, szefowie organizujacy festiwal) ale
dawac dla nich 6 (chyba sie nie myle) najlepszych sektorow ???
Ilosc VIPow ich rodzin i znajomych w naszym kraju jest wrecz
porazajaca (i w sumie mogloby to byc optymistyczne, ze mamy tak
szerokie elity, gdyby rzeczywistosc na kazdym kroku nie pokazywala
nam, ze jest wrecz przeciwnie).
W sumie sprawialo to wrazenie, niczym pamiatana z dawnych czasow
reglamantacja deficytowych towarow i rozpowszechnianie ich siecia
poprzez znajomosci.
Konczac watek dodam, ze niektore osoby z VIPowskich sektorow nie mialy
nawet przyzwoitosci, by posiedziec do konca i gdy Patricia zaczela
spiewac dosc wolne, nastrojowe piosenki, to znudzeni zaczeli
opuszczac amfiteatr.

Krotko o wystepach:
In-grid. Moim zdaniem nie prezentuje jakiejs wybitnej glebi, ale
spiewa muzyke mila do sluchania i tanczenia.
Ponadto zaprezentowana przez nie znajomosc polskiego wzbudza sympatie.
Natomiast to, ze piosenkarka tak poczatkujaca porywa sie na legendarne
przeboje francuskich mistrzow, dosc swobodnie je aranzuje
i wydaje z nich plyte wzbudza moim zdaniem mocne watpliwosci
i moze byc poczytany za "szarganie swietosci".
Uwazam, ze powinna zapracowac na swoja popularnosc jeszcze
przez przynajmniej kilka lat wlasnymi piosenkami, a potem,
gdyby odniosla sukces, to byc moze porwac sie na tak ambitne
przedsiewziecie.

Kate Ryan. Raczej nijaka, zaspiewala tak, jak mozna sie spodziewac
sluchajac od czasu do czasu jej piosenek w radio.

Laureat "Star Academy". Wypadl dosc ciekawie, ale to dopiero
poczatki jego kariery. Nie wiem, jaki cel mialo zaproszenie
tak poczatkujacego tworcy do Sopotu (gdyby byl konkurs
dla mlodych, obiecujacych, to co innego).

Patricia Kaas. Patricia mnie oczywiscie nie zawiodla. Gdy rozpoczela
"D' Allemagne" to doslownie ciarki przebiegly mi po grzebiecie
Koncert byl bardzo udany, najpierw byly nastrojowe piosenki, a potem
Patricia przyspieszyla i spiewajac "Mademoiselle chante le blues"
porwala i rozgrzala widownie.

Niestety, poczatkowo widownia raczej slabo reagowala, nie potrafila sie
wlaczyc i aktywnie odpowiadac (chyba z powodu braku znajomosci francuskiego
i dosc kiepskiej angielskiego, co wykazali zreszta nie tylko widze
ale i prowadzacy i wreczajacy In-grid zlota plyte dyrektor jakiejs
firmy plytowej).
Po pierwszej, nastrojowej czesci, grupki ludzi zaczely (chyba znudzone ?)
wychodzic, co nie najlepiej swiadczy o tych widzach, a potwierdza klase
Patricii, ktora (moze widzac to ?) podkrecila tempo i z latwoscia
porwala publicznosc.
Brak znajomosci tworczosci Patricii zaowocowal m.in. tym, ze widownia
nie potrafila sie wlaczyc i zaspiewac z Patricia nawet strofki
z "Mademoiselle..."

Z minusow: nie uslyszalem kilku moich ulubionych piosenek
(zwlaszcza z plyty "Le Mot de passe") ale chyba slusznie nie byly
one przewidziane, gdyz byly zbyt nastrojowe i nie zostalyby docenione
przez publicznosc amfiteatru.

Uwaga o stroju Patricii: Zgadzam sie, ze ubrala sie (przynajmniej
na poczatku) chyba troche zbyt cieplo ale kilka godzin przed
koncertem byla w Sopocie gwaltowna ulewa, ktora dobiegla konca
jakos godzine przed rozpoczeciem koncertu In-grid. Majac na uwadze
to, oraz wzmianki prasowe o dziurach w dachu opery sam wzialem
kurtke (dosc cienka wprawdzie )

Podsumowujac: nie zaluje, ze sie wybralem, koncert byl wspanialy.
Narzekania w prasie i brak podkreslenia WYDARZENIA, jakim byl w Polsce
transmitowany na zywo koncert Patricii swiadczy o plytkosci zainteresowan
naszych dziennikarzy muzycznych.
W sumie dziwi mnie, czy w tych mediach nie ma ludzi o jakichs szerszych
horyzontach, ktorzy z wiekszym znawstewem potrafiliby cos powiedziec
lub napisac o Patricii a nie tylko pisac/prawic powierzchowne
komunaly.

Pozdrawiam,
Rihiter Przeczytaj wicej wiadomoci